Message

Dejligt at du kiggede forbi.

Schoen das du reingeschaut hast





tirsdag den 22. februar 2011

grovboller med løg, Broetchen mit Gewuerzen

Så skulle der bages igen. Det blev til grovboller med en masse godt.
Jeg brugte alm.hvedemel og grovmel. Jogurt, finthakkede soltørrede tomater, dild, chili og gurkemeje. Det sidste mest for at få en flot gul farve. Jeg har lagt ristede løg i blød i det vand, som tomaterne havde ligget iblød i og vand og løg kom med i dejen.
På billedet af de færdige brød har jeg skåret et igennem, men man kan desværre ikke se farven så godt.
De er bare lækre, især med den leverposteg, som jeg har lavet.

Wieder am backen, ausnahmsweise nicht Kuchen und Torten. Nein diesmal was herzhaftes.
Broetchen mit:
Kleingeschnippelte Sonnengetrocknete Tomaten. Joghurt, Chili, Dill. Fuer die Farbe Gurkemeje. Dazu noch Daenische Rostzwiebeln, die vorher in eine halbe Tasse Wasser eingelegt waren.
Halb Weizenmehl und halb Vollkornmehl.
Die schmecken super, besonders mit der Leberpastete, was ich neulich gemacht habe.









1 kommentar:

  1. Oh! die sehen ja oberlecker aus!! Geb das Rezept gleich weiter an meinen Mann - denn fürs Brotbacken ist bei uns er zuständig! Und er probiert gerne neue Sachen aus.

    lieben Gruß von Ellen

    SvarSlet