Message

Dejligt at du kiggede forbi.

Schoen das du reingeschaut hast





torsdag den 21. oktober 2010

Filte -Filzen





Jeg er som sædvanlig sygemeldt. Grrr. Nu kan det godt snart holde op.
Så jeg var jo nødt til finde på noget at lave, for ikke at blive tosset af kedsomhed.
Jeg har længe gerne villet lære at filte. Men jeg har ikke ville booke et kursus, før at jeg bliver helt rask.
Da jeg for nylig var med lilli inde hos Søstrene Greene, havde de sådan nogen små Do it your self Filte sæt. Jeg købte dem og lidt løs uld til at være kreativ med.
Du kan se resultatet her. Blomster og et forsøg på at lave en sommerfugl.
Jeg fandt en gren i haven og limede blomsterne fast. Jeg vil prøve at lave nogen forskellige insekter i de næste dage og sætte dem på grenen.
Dt var sjovt at prøve, men jeg vil nu nok prøve at finde et weekendkursus så, at jeg kan lære lidt teknik.

Wieder krankgeschrieben. Hoffentlich wird das besser. Langsam verliere ich wirklich die Geduld.
Um nicht vor langeweile einzugehen wie eine Primel, versuche ich immer was zu finden was ich vom Sofa aus machen kann.
Ich habe lange gerne Filzen wollen. Es gibt so tolle Sachen, die man machen kann.
Neulich in Kopenhagen, als ich mit Lilli in Søstrene Greene war, habe ich ein Do it your self FilzPaket gekauft+ ein bisschne Wolle zum Freestylen.
Es hat Spass gemacht. Es wurde Blumen und eine Schmetterling(falls du das erkennen kannst) In die naechsten Tagen werde ich versuchen diwersen Insekten zu machen. Habe einen Stock aus dem Garten, wo ich das alles festklebe mit dem Heisspistole.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar