Message

Dejligt at du kiggede forbi.

Schoen das du reingeschaut hast





lørdag den 25. september 2010

Kirsebær på Kakaobund med quark/flødecreme. Æblelagkage.



Timos brandværn holder stor fest. Konerne laver kager, som bliver solgt i cafeen.
Jeg har lavet 2. Denne her kan laves dagen i forvejen og holder sig frisk i lang tid.
Du skal være opmærksom på, at springformbunden skal være mindt 28cm i dia. Ellers kommer det ikke til at passe.
Imens at denne kage var i ovnen lavede jeg en lagkage med revet æbler, hakket chokolade, creme af flødeskum blandet med alm. lagkagecreme. Bundene blev penslet med æglegelee.
Timos Feuerwehr feiern Oktoberfest und die Frauen spenden Kuchen fuer das feuerwehrcafe. Ich habe einen Kischschoko kuchen mit Quarksahnecreme und Tortenguss. Der bleibt lange frisch. Kannst du also 1 Tag vorher backen. Und eine Torte mit geriebne Aepfel. Creme mit Vaniliepudding, Schlagsahne und Schokolade

Ingen kommentarer:

Send en kommentar