Message

Dejligt at du kiggede forbi.

Schoen das du reingeschaut hast





tirsdag den 21. september 2010

Orkideen




jeg skulle lige ind til Max Bahr(lokalt byggemarked) på vejen hjem fra job. Skal bruge kranse, så jeg kan få lavet noget mere ud af mine Hortensier.
Henne i et hjørne stod et stativ med halvvisne Orkideer. Efter lidt snak fik jeg dem for 1€ alstså ca 7,50 kr. Jeg blev lidt grådig og tog straks 10 stk. Så jeg måtte gå 2 gange.
Da jeg havde fået slæbt dem hjem var problemet lige urtepotter, (som jeg ikke har) så de kom i forskellige skåle. Nu skal de peppes op og gives væk som gaver.
Så kære venner , jeg håber at i kan lide orkideer, når de engang er blevet peppet lidt op.
De er bare så søde! Jeg har taget billeder af dem, er de ikke bare flotte?

Auf dem Heimweg von der Arbeit war ich kurz bei Max Bahr. Brauche Strohkraenze fuer meine Hortensien. In eine Ecke stand halbtote Orkideen. Ich habe die fuer 1€ pro stck bekommen.
Ich war wohl etwas zu gierig und nahm gleich 10 Pflanzen. Als ich nach Hause kam fiel mir erst ein, das ich nicht mal Uebertoepfe genug habe. Deswegen stehen die einfach in verschiedene Schuesseln.
Nun muss ich die erst mal pflegen bis die gross und stark werden und eine neue Zuhause beim Freunden finden koennen.
Ich finde die toll uund habe die alle fotogarfiert.



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar